تجلیل ازسرمایه های انسانی بیمارستان درواپسین روزهای سال

27 اسفند 1401
K2_ITEM_AUTHOR 

جشن سپاس از سرمایه های انسانی

مهمترین مزیت رقابتی ما در بیمارستان فوق تخصصی آیت ا... یثربی وجود سرمایه های انسانی است که باعث گردیده از ابتدای تاسیس تاکنون در کلیه حوزه ها سرآمد باشیم و نتیجه آن دستاوردهای مهمی است که در سایه تلاش جمعی و کار تیمی حاصل گردیده است.
در واپسین روزهای سال گذشته مراسمی با عنوان “جشن سپاس از سرمایه های انسانی” در مجموعه بام فین کاشان با حضور مدیران، پزشکان و پرسنل با حضور مجری توانمند سرکارخانم نوری برگزار شد.

110
در این مراسم مدیرعامل بیمارستان، آقای رضا نعناکار بیان کرد: یکی از سنت های حسنه که از ابتدای تاسیس بیمارستان پایه گذاری شده است برگزاری “جشن سپاس از سرمایه های انسانی” است که همه ساله در واپسین روزهای سال برگزاری می شود.
وی افزود: هدف از برگزاری این جشن ها یادآوری مستمر این نکته است که درست است که ما ساختمان، فضای فیزیکی و چیدمان بسیار متفاوت و مناسبی داریم، درست است که ما تجهیزات بروز و سرآمدی داریم ولی مهمترین مزیت رقابتی ما وجود تک تک شما عزیزان در این سازمان می باشد.
رئیس بیمارستان، آقای دکتر مصطفی سروی زاده نوید خبرهای خوب در راستای آینده و توسعه بیمارستان نظیر: اجرای طرح توسعه بیمارستان، بهره برداری از دستگاه ماموگرافی، بهره برداری از همراه سرا 42 واحدی ویژه بیماران و همراهان آن ها، راه اندازی بخش فیزیوتراپی و... دادند.
ایشان در انتها از کلیه زحمات سرمایه های انسانی بیمارستان تقدیر و تشکر نمودند و سپس بیان کرد: بدون شک هر یک از این اقدامات بدون حضور هر یک از شما عزیزان میسر نخواهد بود.
اجرای موسیقی زنده، مسابقه و نمایش شاد با حضور کمدین های کاشانی، وحیدرضا صادقپور و محسن بلوری، تجلیل و اهداء کارت هدیه به پرسنل متاهل شده، تجلیل از سرکارخانم طاهره یعقوبی به دلیل طولانی ترین سن ازدواج، و همچنین پرسنلی که تولد فرزندشان در سال 1401 رقم خورده است، معرفی بخش های برتر دارای شاخص های کیفیت در بیمارستان بر اساس استانداردهای حوزه درمان و سلامت و... از جمله برنامه های این مراسم بود.

 

 

1070 K2_VIEWS
تقی زاده

تماس با بیمارستان

  • آدرس : کاشان. بلوار قطب راوندی- بلوار پرستار- بیمـارستــان فـوق تخصصــی آیت الله یثربـــی (ره) کاشــان
  • ایمیل : info@yasrebihospital.ir
  • فکس : 55621530-031
  • تلفن  : 5590-031

تماس با اورژانس و دفتر پرستاری

  • اورژانس بیمارستان با 16 تخت و مجهز به اتاق تریاژ
  • ترومـا و اتـاق احیــاء و سیــستم مـانیتـورینــگ بیمـار
  • تلفن اورژانــــــس  : 5590-031 داخلی 215
  • تلفن پزشک کشیک  : 5590-031 داخلی 115
  • تلفن دفتر پرستاری  : 5590-031 داخلی 220

اشکال یابی جوملا

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده