امسال به یادماندنی ترین تولد زندگی ام رقم خورد

28 -2668
K2_ITEM_AUTHOR 

مثلث زندگی نابینایان و کم بینایان “بو، “صدا” و “لامسه” است، نور برایشان هیچ معنایی ندارد، چه فرقی می کند که شب است یا روز، گویا زمان مفهومش را در صدا به آنها می فهماند، مثلا روزها را با صدای طبیعت و شب ها را با سکوت  و آرامش خاص، برایشان ترجمه می کند، چه فرقی می کند که برق هست یا نیست، چراغ اتاقشان که همیشه خاموش است، تا کنون دستشان را برای روشن کردن کلید برق دراز نکرده اند، آبی آسمان و سوسوی ستاره ها هم هیچ…مجتبی حیدری عضوی از همین قشر جامعه است او متولد پنجم تیرماه 73 است و با پدر و مادر و برادرش در کاشان زندگی می کند و از 17 بهمن 95 کار خود را درقسمت اپراتوری مخابرات بیمارستان آیت ا... یثربی آغاز کرده است.

 

وی عضو انجمن نابینایان و کم بینایان کاشان است و در جشنواره تهران با همراهی سایر دوستانش موفق شده بین 80گروه شرکت کننده رتبه دوم گروه کرال را به خود اختصاص دهد.

همکاران بیمارستان، آقای حیدری را فقط موقع ورود و خروج به اتاقش می بینند و ارتباطشان بیشتربا او از طریق تلفن است.

مجموعه مدیریتی بیمارستان به پاس زحمات او، در سالروز تولدش او را غافلگیر کرده و با حضور در اتاق مخابرات و اهدای هدیه تولدی متفاوت برای او برگزار کردند. به همین مناسبت گفت و گویی با وی داشتیم که در ادامه می خوانید:

*از چه زمانی کار خود را در بیمارستان آغاز کردید؟

-از 17 بهمن سال 95 کار خود را در قسمت اپراتوری بیمارستان شروع کردم و یک هفته صبح و یک هفته عصر شیفت کاری دارم.

*از کار خودتان بیشتربرایمان توضیح دهید؟

-نوبت دهی کلینیک ها، ارتباط شماره های داخلی- شماره گیری برای پزشکان و پرسنل ، پیج کردن پرسنل، پخش نمودن صدای اذان و پخش آهنگ در زمان ملاقات بیماران ازجمله کارهایی است که انجام می دهم.

*از مشکلات کاری خود بگویید؟

-افرادی که از خارج از بیمارستان تماس می گیرند به اتاق مخابرات وصل می شوند و وظیفه ما ارتباط دهی  به بخش های مختلف بیمارستان است، گاهی شماره های داخلی جوابگو نیستند و کسی که پشت خط انتظار می کشد گمان می کند مخابرات کم کاری کرده و عصبی می شوند ، گاهی هم شماره ای که به ما می گویند بگیرید یا اشتباه است و یا در دسترس نیست، در این مواقع پرسنل بیمارستان ما را مقصر می دانند. هر هفته چندین پزشک و پرسنل به مجموعه اضافه می شوند ولی من شماره پزشکان و پرسنل را در حافظه دارم. کار من حوصله و تحمل زیاد می خواهد و خدا این صبر را به من داده است.

*از چه زمانی مشکلات کم بینایی شما شروع شد؟

-کلاس اول بودم که به مشکل کم بینایی خودم را پی بردم و تا کلاس پنجم کتاب ها را به دشواری می توانستم بخوانم، کلاس سوم راهنمایی که رسیدم به سختی می توانستم بنویسم ولی در دوره دبیرستان ضعف بینایی من شدت گرفت وفقط از طریق سی دی های آموزشی این دوره را تمام کردم و پس از شرکت در کنکور سراسری در رشته علوم تربیتی دانشگاه آران و بیدگل پذیرفته شدم و در حال حاضر از طریق سی دی های آموزشی که از اصفهان تهیه می کنم در ترم هفتم مشغول به تحصیل هستم.

*به ورزش علاقه دارید؟

- هفته ای سه بار گلبال بازی می کنم و کوه نوردی هم می روم.

*از اینکه دوستان و همکاران در روز تولدتان غافلگیر کردند،چه احساسی داشتید؟

-من مشغول کار بودم که مدیرعامل و همکارانم آقایان نعناکار، دکتر جمالی، باغ شیخی، ناظری و خانم تابعی و مقدسیان به اتاق من آمدند و تولدم را تبریک گفتند. خیلی خوشحال شدم و اصلا فکر نمی کردم که دوستان به یاد من باشند و ازهمه آنها سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم بخشی از زحمات هیات مدیره بیمارستان را جبران کنم. امسال بهترین تولد زندگی ام رقم خورد.  

1011 K2_VIEWS
مسیبی

تماس با بیمارستان

  • آدرس : کاشان. بلوار قطب راوندی- بلوار پرستار- بیمـارستــان فـوق تخصصــی آیت الله یثربـــی (ره) کاشــان
  • ایمیل : info@yasrebihospital.ir
  • فکس : 55621530-031
  • تلفن  : 5590-031

تماس با اورژانس و دفتر پرستاری

  • اورژانس بیمارستان با 16 تخت و مجهز به اتاق تریاژ
  • ترومـا و اتـاق احیــاء و سیــستم مـانیتـورینــگ بیمـار
  • تلفن اورژانــــــس  : 5590-031 داخلی 215
  • تلفن پزشک کشیک  : 5590-031 داخلی 115
  • تلفن دفتر پرستاری  : 5590-031 داخلی 220

اشکال یابی جوملا

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده