سی امین جلسه کتابخوانی برگزار شد

27 -2667
K2_ITEM_AUTHOR 

به گزارش پیام محب، سی امن جلسه کتابخوانی با موضوع "اخلاق پرستاری و ارتباط حرفه ای" و ارائه سرکار خانم اکرم سادات مرتضایی نژاد، مسئول کنترل عفونت بیمارستان برگزار شد.

 

این کتاب که بر اساس سر فصل جدید مصوب دروس کارشناسی پرستاری است توسط ایمانه باقری(عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد) به رشته تحریر درآمده است.

مرتضایی با بیان اینکه در فرهنگ والای ایرانی اسلامی، پرستاری عبادت محسوب می شود، گفت : در آیات و احادیث بر ارزش مراقبت از بیماران تاکید فراوان شده است.

وی افزود: نامگذاری روز ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار افتخاری بزرگ برای این قشر ارزشمند است و بر جایگاه بالای آنان در جامعه صحه می گذارد.

مسئول کنترل عفونت بیمارستان ادامه داد: همه انسان ها از شان و کرامت انسانی برخوردار هستند و باید در هر حالتی مورد احترام قرار گیرند ولی بیمار به توجه خاصی نیاز دارد و همه بیماران بدون در نظر گرفتن وضعیت اجتماعی، اقتصادی، و فرهنگی لازم است توسط پرستار مورد حمایت روحی و روانی قرار گیرند.

مرتضایی در بخش دیگری از سخنانش به مقوله اخلاق پرداخت و تصریح کرد: خُلق و ویژگی های درونی انسان اخلاق نامیده می شود و ساختار وجودی انسان است که معنای رفتار و خصوصیات روحی و معنوی شخص معرفی می شود.

وی همچنین به ارتباط حرفه ای پرستار با بیمار اشاره کرد و گفت: پرستاری، حرفه ای کمک رسان است و پرستاران جهت ارتقای سلامتی افراد و حفظ آن در بهترین وضعیت ممکن با پیشگیری از بیماریها، بهبود افراد پس از وقوع حوادث و ابتلاء به بیماری و تطابق آن با بیماری های مزمن تلاش می کنند.

در سی امین جلسه کتابخوانی آقای علی مصلحی روزنامه نگار و مدرس فن بیان حضور داشت و مباحث مختلفی در حوزه پرستاری و محیط های درمانی مورد بررسی قرار گرفت.

بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی نخستین بیمارستان دوستدارکتاب کشور و برگزیده پنجمین جشنواره مروجان کتابخوانی

978 K2_VIEWS
مسیبی

تماس با بیمارستان

  • آدرس : کاشان. بلوار قطب راوندی- بلوار پرستار- بیمـارستــان فـوق تخصصــی آیت الله یثربـــی (ره) کاشــان
  • ایمیل : info@yasrebihospital.ir
  • فکس : 55621530-031
  • تلفن  : 5590-031

تماس با اورژانس و دفتر پرستاری

  • اورژانس بیمارستان با 16 تخت و مجهز به اتاق تریاژ
  • ترومـا و اتـاق احیــاء و سیــستم مـانیتـورینــگ بیمـار
  • تلفن اورژانــــــس  : 5590-031 داخلی 215
  • تلفن پزشک کشیک  : 5590-031 داخلی 115
  • تلفن دفتر پرستاری  : 5590-031 داخلی 220

اشکال یابی جوملا

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده