×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 858

برگزاری آیین گرامی داشت تولد پانصدمین نوزاد

27 ارديبهشت 810
K2_ITEM_AUTHOR 

با حضور مدیرعامل و رئیس، پزشکان و مادران امروز آیین گرامی داشت تولد پانصدمین نوزاد بیمارستان آیت الله یثربی(ره) کاشان برگزار شد.

 

به گزارش پیام محب، ریاست محترم بیمارستان امروز ظهر در این آیین بیان کرد: تمام تولدهای صورت گرفته طی ۹ماه گذشته بدون هیچ گونه عارضه و مشکلی صورت گرفته و همه نوزادان و مادران در سلامت کامل هستند، اظهار کرد: در این مدت ۳۳۱ زایمان سزارین و ۱۷۲ زایمان طبیعی در این بیمارستان انجام شده است. 

رئیس بیمارستان با بیان اینکه ۱۴پزشک و ۵متخصص نوزاد، ۱۲ماما و همکارانشان در بخش زایمان به فعالیت مشغول هستند، خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک روش های نوین زایمان در جهت بهبود وضع زایمان در این بیمارستان فراهم خواهدشد.

در ادامه خانم دکتر افسانه سادات تقریری، رئیس بخش زایمان با تبریک میلاد ۵۰۰مین نوزاد در این بیمارستان بیان کرد:در حال حاضر ۴۵درصد زایمان ها بصورت طبیعی انجام می شود و درصدد هستیم با کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان های طبیعی میزان اعتبار بخشی بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی کاشان را ارتقا دهیم.

 وی با تشکر از پزشکان بیهوشی، پرسنل اتاق عمل و ماماها تصریح کرد: این بیمارستان با وجود واحدهای تک نفره زایمان طبیعی LDRP موفق شده است محیطی آرام برای مادر و نوزاد فراهم کند و خوشبختانه از ابتدای راه اندازی تاکنون در این بخش هیچ مشکلی بوجود نیامده است. 

در ادامه خانم رزاقی، مسئول بخش زایمان گفت: بخش بستری زایمان بیمارستان از اول اردیبهشت ماه سال۹۶ راه اندازی شد و در حال حاضر دارای ۶ اتاق خصوصی مجهز به(مبلمان تخت خوابشو، سرویس بهداشتی، حمام،تلویزیون، یخچال) بوده و از نظر زیبایی بصری نیز محیطی دلنشین و آرامبخشی برای مادر و نوزاد فراهم کرده است. 

در این آیین هدایایی به رسم یادبود به خانواده های نخستین نوزاد بیمارستان، نخستین دوقلوها، نخستین زایمان طبیعی، نخستین زایمان بی درد و پانصدمین نوزاد بیمارستان اهدا شد.

همچنین در پایان این آیین از ۲۶نفر از پزشکان، ماماها، بهیار وکمک بهیاران و مهمانداران تجلیل به عمل آمد.

2284 K2_VIEWS

تماس با بیمارستان

  • آدرس : کاشان. بلوار قطب راوندی- بلوار پرستار- بیمـارستــان فـوق تخصصــی آیت الله یثربـــی (ره) کاشــان
  • ایمیل : info@yasrebihospital.ir
  • فکس : 55621530-031
  • تلفن  : 5590-031

تماس با اورژانس و دفتر پرستاری

  • اورژانس بیمارستان با 16 تخت و مجهز به اتاق تریاژ
  • ترومـا و اتـاق احیــاء و سیــستم مـانیتـورینــگ بیمـار
  • تلفن اورژانــــــس  : 5590-031 داخلی 215
  • تلفن پزشک کشیک  : 5590-031 داخلی 115
  • تلفن دفتر پرستاری  : 5590-031 داخلی 220

اشکال یابی جوملا

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده