انجام115 وبینار پزشکی بصورت زنده با حضور پزشکان متخصص وفوق تخصصی

22 دی 1401
K2_ITEM_AUTHOR 

به بهانه ششمین سالروز تاسیس بیمارستان:با هدف ارتقاء سطح سواد سلامت جامعه تا کنون 115 وبینار پزشکی بصورت زنده با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصصی برگزارشد.

وبینار چیست؟

وبینار مخفف اصطلاح Web-based seminar است که به معنی یک ارائه، سخنرانی، کارگاه یا سمینار مبتنی بر فضای وب است؛ وبینارها به صورت مجازی از طریق نرم‌افزارهای ویدیوکنفرانس اجرا می‌شوند، بنابراین یکی از روش‌های فوق‌العاده جذاب و پویا برای انتقال اطلاعات به مخاطبانی هستند که از لحاظ جغرافیایی در مناطق مختلف پراکنده هستند.

به زبان ساده، وبینار یک سمینار یا همایش است که به صورت اینترنتی برگزار می‌شود؛ لذا از طریق وبینار می‌توان بدون نیاز به اجاره فضا و حضور فیزیکی، یک جلسه مجازی را با گروهی از حاضرین برگزار کرد.

روزگاری که ما در آن زندگی می‌کنیم، روزگار تلاش برای دستیابی به حداکثر از حداقل است؛ به عبارت دیگر، امروزه همه به دنبال افزایش بهره‌وری و کارآمدی و کاهش مشقت و فعالیت‌های اضافی هستیم، اینترنت یکی از آن ابزارهایی است که از زمان ظهور خود در این راستا کمک شایان توجهی به ما کرده است.

در واقع، بسیاری از پیشرفت‌های امروز بشر مرهون همین راحتی و در عین حال کارآمدی چندین برابری است که اینترنت برای ما به ارمغان می‌آورد. یکی از عرصه‌هایی که این ابزار و رسانه قدرتمند بر آن سایه افکنده، مبحث برگزاری و شرکت در همایش‌ها و سمینارهای مختلف است.

در واقع آنچه که پیش از این در قالب گردهمایی تعدادی از کارشناسان، مخاطبان و مسوولان یک حوزه مشخص و با عنوان «سمینار» برگزار می شد، امروزه با استفاده از فناوری اینترنت و فضای مجازی در بستر جدیدی با نام «وبینار» (سمینار مجازی) برگزار می شود. 

ما توانسته ایم با هدف ارتقاء سطح سواد سلامت جامعه تا کنون 115 وبینار پزشکی بصورت زنده با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصصی برگزار کنیم.
452 K2_VIEWS
تقی زاده

تماس با بیمارستان

  • آدرس : کاشان. بلوار قطب راوندی- بلوار پرستار- بیمـارستــان فـوق تخصصــی آیت الله یثربـــی (ره) کاشــان
  • ایمیل : info@yasrebihospital.ir
  • فکس : 55621530-031
  • تلفن  : 5590-031

تماس با اورژانس و دفتر پرستاری

  • اورژانس بیمارستان با 16 تخت و مجهز به اتاق تریاژ
  • ترومـا و اتـاق احیــاء و سیــستم مـانیتـورینــگ بیمـار
  • تلفن اورژانــــــس  : 5590-031 داخلی 215
  • تلفن پزشک کشیک  : 5590-031 داخلی 115
  • تلفن دفتر پرستاری  : 5590-031 داخلی 220

اشکال یابی جوملا

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده