در مصاحبه با بهروز کمالوندی بستر در بیمارستان کاشان/ وضعیت جسمی سخنگوی سازمان انرژی

28 -2638
K2_ITEM_AUTHOR 

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با قدردانی از کادر درمانی بیمارستان آیت الله یثربی کاشان گفت: پس از بهبودی کار را با جدیت دنبال می‌کنم.

 

دکتر بهروز کمالوندی، وضعیت جسمانی خود را بدون مشکل جدی جسمانی، اما دوره نقاهت درمانی را به گفته پزشکان طولانی مدت دانست و افزود: با این وجود پس از بهبودی ادامه کار را ادامه می‌دهم.

وی گفت: گروه درمانی متعهدانه در کمتر از ۲۴ ساعت به وضعیت سلامتی ام رسیدگی کردند و امروز هم به تهران منتقل خواهم شد.

بهروز کمالوندی وضعیت عمومی خود را مطلوب توصیف کرد و درباره جزئیات این حادثه گفت: پس از وقوع حادثه بامداد دیروز  در تاسیسات نطنز، سریع به این محل سفر کردم و هنگام عبور از این ورق‌های آلومینیومی به داخل گودال هفت متری سقوط کردم و پس از مدتی با تلاش نیرو‌های امداد به بیمارستان منتقل شدم و گروه درمانی متعهدانه و با سرعت عمل رسیدگی کردند.

بهروز کمالوندی گفت: در بررسی‌های تشخیصی و عکسبرداری در بیمارستان مشخص شد پای راست شکستگی جدی دارد و پای چپ هم آسیب دیده است وبه دلیل داشتن کلاه ایمنی از آسیب دیدگی ناحیه سر جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با گرامی داشت یاد شهدای هسته‌ای کشور از جمله شهیدان علیمحمدی، شهریاری، احمدی روشن، رضایی نژاد و فخری زاده و دیگر شهدای گرانقدر گفت: در مقابل زحمات این عزیزان بنده کاری نکرده ام و ان شاء الله پس از بهبودی کار را ادامه خواهم داد.

دکتر کمالوندی با تاکید بر اینکه نبرد ما نبرد ادامه‌داری است گفت: هیچ تردیدی در پیروزی نیست و استقامت می‌کنیم، ۴۰ سال تجربه دیپلماتیک دارم، هشت سال هم در این صنعت (هسته‌ای) هستم؛ اینکه این صنعت عمق دارد نفوذ دارد.

بامداد یکشنبه حادثه‌ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن نطنز رخ داد که خوش‌بختانه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته است.

1036 K2_VIEWS
مسیبی

تماس با بیمارستان

  • آدرس : کاشان. بلوار قطب راوندی- بلوار پرستار- بیمـارستــان فـوق تخصصــی آیت الله یثربـــی (ره) کاشــان
  • ایمیل : info@yasrebihospital.ir
  • فکس : 55621530-031
  • تلفن  : 5590-031

تماس با اورژانس و دفتر پرستاری

  • اورژانس بیمارستان با 16 تخت و مجهز به اتاق تریاژ
  • ترومـا و اتـاق احیــاء و سیــستم مـانیتـورینــگ بیمـار
  • تلفن اورژانــــــس  : 5590-031 داخلی 215
  • تلفن پزشک کشیک  : 5590-031 داخلی 115
  • تلفن دفتر پرستاری  : 5590-031 داخلی 220

اشکال یابی جوملا

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده