چاپ کردن این صفحه

بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی موفق به اخذ دو گواهینامه بین المللی ISOشد

10 -2665
K2_ITEM_AUTHOR 

رضا نعناکار با بیان اینکه استانداردهای مدیریتی با نام های ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ است ، افزود:  این استانداردها، مدیریتی بوده و برای سنجش رضایت و رسیدگی به شکایات گیرندگان خدمت می باشد.

 

وی ادامه داد: این استانداردهای بین المللی با هدف راهنما، رهنمودهایی برای برنامه‌ریزی، طراحی، توسعه، پیاده‌سازی، نگهداری و بهبود کدهای رضایت گیرندگان خدمت طراحی شده است.

مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان گفت: در این استاندارد با رهنمودهایی جهت پایش و اندازه گیری رضایت گیرندگان خدمت به سمت رضایتمندی هر چه بیشتر گیرندگان خدمت حرکت می‌کنیم و تمرکز این استاندارد بین المللی تبدیل شکایات به رضایت گیرندگان خدمت است.

نعناکار ادامه داد: امروز سر ممیزان شرکت ایزو توف آلمان با حضوردر بیمارستان آیت الله یثربی  گواهینامه ISO مدیریتی را به مدیران ارشد این بیمارستان اعطا نمودند.

لازم به ذکر است ، بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی در سال 98 موفق به اخذ استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱، استاندارد بین المللی ایمنی و بهداشت حرفه ای ایزو ۴۵۰۰۱، استاندارد بین المللی محیط زیست ایزو ۱۴۰۰۱ و سیستم آراستگی محیط کار 5S نیز شده، که امسال موفق به تمدید آنها گردید

1000 K2_VIEWS
مسیبی

اشکال یابی جوملا