چاپ کردن این صفحه

سه قلوهای که در نیمه پاییز از راه رسیدند

23 -2665
K2_ITEM_AUTHOR 

دکترافسانه سادات  تقریری ،پزشک معالج این نوزادان گفت: این سه نوزاد در ماه هشتم حاملگی به روش سزارین در بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی به دنیا آمده اند.

 

وی با بیان اینکه مادر این نوزادان 37 ساله است، افزود: مادر و دو پسر نوزاد در وضعیت جسمانی خوبی بسر می برند و یکی از نوزادان که دختر می باشد در بخش ویژه نوزادان بستری شده است.

دکتر تقریری ادامه داد: این خانواده هفت سال پیش نیز صاحب فرزند دختر شده بودند و در زایمان دوم این مادر صاحب سه نوزاد دیگر شده است.

وی یادآورشد: وزن این سه نوزاد به ترتیب دو کیلو و 100 ، دوکیلو و 150 و یک کیلو و 900 گرم بوده است.

در ادامه پدر این خانواده بیان کرد: با انجام اولین سونوگرافی متوجه شدیم که خدا همزمان سه نوزاد به ما عطا کرده است و چون مشیت الهی بر این امر بوده سر تعظیم فرود آوردیم.

وی با بیان اینکه همسرش در دوران بارداری تحت مراقبت دکتر تقریری بوده است، اظهار کرد: از زحمات شبانه روزی دکتر تقریری، دکتر نظام زواره، دکتر رجبی متخصص بیهوشی و تیم اتاق عمل، بستری زنان و مامایی تشکر می کنم.

پدر خانواده گفت: با نظر همسرم برای فرزندانم نامهای محمد طاها، محمد کسری و ترمه را انتخاب کردیم.

وی همچنین به بخشی از مشکلاتش پرداخت و افزود:در یک کارخانه فرش کار می کردم و از ابتدای سال و با شیوع کرونا از کار بیکار شدم و بیمه بیکاری نیز بمن تعلق نگرفت.

وی که 36 سال دارد و مستاجر نیزمی باشد ، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی توان خرید پوشک و شیر خشک نوزادان را ندارم و امیدوارم خیرین کاشانی بخشی از کمک هزینه این نوزادان را بر عهده بگیرند.

525 K2_VIEWS
مسیبی

اشکال یابی جوملا