نخستین گردهمایی مشارکت کنندگان درنظام پیشنهادات بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی برگزار شد

15 -2665
K2_ITEM_AUTHOR 

نخستین گردهمایی مشارکت کنندگان در نظام پیشنهادات بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی و پاسداشت ایده پردازی سرمایه های انسانی روز چهارشنبه 9مهرماه در محوطه بیمارستان برگزار گردید.

 

فرماندار کاشان در این گردهمایی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه یک مجموعه درمانی است، افزود: نیروی انسانی متخصص احساس مسئولیت بیشتری به سیستمی که در آن کار می کند، دارد و می تواند در جهت ارتقای آن مجموعه گام بردارد.

علی اکبر مرتضایی ادامه داد: در هیچ کدام از ادارات و شرکت های سطح کاشان و حتی در سطح کشور نمونه ای مانند بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی ندیده ام که کارکنان، انتقاد و پیشنهادات خود را مطرح کنند و در قبال آن مورد تشویق قرار گیرند و امیدوارم این نظام مدیریتی در سایر ادارات و مراکز دولتی و غیر دولتی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان درادامه این گردهمایی بیان کرد: ارتقاء کمی و کیفی رویدادها و همچنین ایده ها و کارهای نو و بدیع اجرایی در  بیمارستان حاصل همدلی و همفکری و کار تیمی نیروی انسانی بوده است.

رضا نعنکار با اشاره به اینکه ازافرادی که نواقص سیستم را بیان کنند، استقبال می کنیم، ادامه داد: امسال درصدد هستیم با مشارکت خانواده های نیروهای انسانی این بیمارستان، احساس تعلق بیشتری بوجود آوریم و با همکاری و همفکری خانواده ها در مسیر تعالی و رشد این مجموعه درمانی گام های بیشتری برداریم.

محسن حسین زاده ،دبیر کمیته ایده پردازی نیز در ادامه گفت: کمیته پیشنهادات از دیماه 96 تشکیل شد و در این سال ها 431 پیشنهاد از پرسنل به کمیته ارسال شد که فقط 300 پیشنهاد از 23 نفر از کارکنان بیمارستان بوده است.

تجلیل و اهدای هدیه و تقدیر نامه به برترین های ایده پردازی طی این سال ها از دیگر برنامه های نخستین گردهمایی مشارکت کنندگان در نظام پیشنهادات بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی بود.

476 K2_VIEWS
مسیبی

تماس با بیمارستان

  • آدرس : کاشان. بلوار قطب راوندی- بلوار پرستار- بیمـارستــان فـوق تخصصــی آیت الله یثربـــی (ره) کاشــان
  • ایمیل : info@yasrebihospital.ir
  • فکس : 55621530-031
  • تلفن  : 5590-031

تماس با اورژانس و دفتر پرستاری

  • اورژانس بیمارستان با 16 تخت و مجهز به اتاق تریاژ
  • ترومـا و اتـاق احیــاء و سیــستم مـانیتـورینــگ بیمـار
  • تلفن اورژانــــــس  : 5590-031 داخلی 215
  • تلفن پزشک کشیک  : 5590-031 داخلی 115
  • تلفن دفتر پرستاری  : 5590-031 داخلی 220

اشکال یابی جوملا

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده