سایت بی خطر سازی و تفکیک زباله های بیمارستانی در بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ريال تجهیز و راه اندازی شد

26 -2636
K2_ITEM_AUTHOR 

همزمان با روز جهانی محیط زیست سایت بی خطر سازی و تفکیک زباله های بیمارستانی در بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ريال تجهیز و راه اندازی شد.

رضا نعناکار، مدیر عامل موسسه محب سلامت کاشان با اعلام این خبر گفت:مسئولیت اجتماعی و حفاظت از محیط زیست و احترام به آیندگان جزئی از برنامه ها و اهداف استراتژیک بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی می باشد و در این راستا پیاده سازی استاندارد محیط زیست بر اساس ISO 14001 در سال گذشته به انجام رسید.

 وی همچنین به اقدامات بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی در راستای اهداف زیست محیطی پرداخت و افزود: تصفیه فاضلاب و استفاده از پساب استاندارد فاضلاب برای آبیاری فضای سبز ،استفاده از سیستم آبیاری قطره اي براي فضاي سبز و بکار گیری مدیریت صحیح پسماند در راستای دستیابی به یک محیط سالم و بی خطر برای کارکنان و جامعه تفکیک ، جمع آوری ،نگهداری و دفع نهایی پسماند را مطابق ضوابط و روشهای مدیریت اجرایی پسماندهای پزشکی و پسماندهای وابسته از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان با بیان اینکه گواهینامه بین المللی محیط زیست بیمارستان در شهریور ماه سال گذشته اخذ شد، ادامه داد: کاهش پسماندهای بیمارستانی جزئی از اهداف توسعه ای بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی است.

نعناکار ادامه داد: تجهیز بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی به دستگاه ضد عفونی پسماند با هدف حمایت از تولید داخلی صورت گرفته و کلیه استانداردها و شاخص های اداره کل تجهیزات پزشکی و سازمان استاندارد از ویژگی های دستگاه بی خطر ساز پسماندهای بیمارستانی می باشد.

وی گفت: جهت ساخت و ساز ، آموزش ، خرید دستگاه بی خطر ساز پسماند هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ريال صرف شده است .

767 K2_VIEWS
مسیبی

پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تماس با بیمارستان

  • آدرس : کاشان. بلوار قطب راوندی- بلوار پرستار- بیمـارستــان فـوق تخصصــی آیت الله یثربـــی (ره) کاشــان
  • ایمیل : info@yasrebihospital.ir
  • فکس : 55621530-031
  • تلفن  : 5590-031

تماس با اورژانس و دفتر پرستاری

  • اورژانس بیمارستان با 16 تخت و مجهز به اتاق تریاژ
  • ترومـا و اتـاق احیــاء و سیــستم مـانیتـورینــگ بیمـار
  • تلفن اورژانــــــس  : 5590-031 داخلی 215
  • تلفن پزشک کشیک  : 5590-031 داخلی 115
  • تلفن دفتر پرستاری  : 5590-031 داخلی 220

اشکال یابی جوملا

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده