اتاق های عمل

اتاق عمل

تالار جراحی بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی(ره) شامل 6 اتاق عمل آماده ارائه خدمت رسانی در کلیه ساعات شبانه روز به بیماران اورژانسی و غیر اورژانسی می باشد.

تاکنون بیش از 30 هزار عمل جراحی در بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی(ره) انجام گردیده است.

در این مجموعه جراحی های عمومی، قلب و عروق، مغز و اعصاب، لاپاراسکوپی، ارتوپدی، ارولوژی، زنان و زایمان، دست و میکروسرجری، گوش و حلق و بینی، زیبایی و ترمیمی، فک و صورت، چشم، بلوک عصب (درد)، براکی تراپی و سایر جراحی ها  انجام می گردد.

ما در تالار جراحی بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی(ره) با برخورداری از پزشکان متخصص و فوق تخصص وکادر مجرب همراه با آخرین تجهیزات مدرن روز پزشکی و با بهره مندی از فضای بزرگ و زیبای اتاق های عمل، تهویه مناسب تجربه جراحی ایمن، متفاوت و بدون استرس را برای مراجعین عزیزمان رقم خواهیم زد.

بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی(ره) در جهت کاهش استرس و اضطراب کودکان و ایجاد فضایی شاد و با نشاط تدابیری اندیشیده که کودکان بیمار با ماشین شارژی تا اتاق عمل راهنمایی شوند و همچنین در دوره نقاهت و بستری در بخش با انواع وسایل بازی سرگرم و مشغول شوند.

همچنین همراهان بیماران می توانند وضعیت بیمار خود را در اتاق عمل بر روی مانیتور نصب شده در لابی اتاق های عمل مشاهده نمایند.

ضمنا بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی(ره) طرف قرارداد با کلیه بیمه های پایه و تکمیلی می باشد.

اشکال یابی جوملا

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده