IPD (بیماران بین الملل)

دپارتمان پذیرش بیماران بین الملل (IPD) International Patient Department

بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی(ره) با داشتن مجوز پذیرش بیماران بین الملل (IPD) در منطقه و با توجه به اینکه از پتانسیل و ظرفیت‌های مطلوبی برخوردار است، می تواند کلیه خدمات پزشکی و درمانی خود را در سطح جهانی و فراتر از مرز ها ارائه دهد.

بیماران می‌توانند با آرامش‌خاطر و اطمینان به کادر درمانی و پزشکان مجرب دپارتمان IPD بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی(ره)، برترین خدمات پزشکی را همراه با برترین امکانات، تجهیزات و دستگاه‌های مدرن در فرایند تشخیص و درمان با بالاترین کیفیت دریافت کنند.

ما در این واحد به کمک پزشک مقیم شرح حال و مدارک پزشکی بیمار رو بررسی می کنیم تا در نهایت بتوانیم بهترین متخصص را برای درمان بیمار انتخاب کنیم.

در واقع تاسیسIPD در بیمارستان نشان دهنده تعهد مدیریت نسبت به کیفیت ارائه خدمات به مشتریان بین المللی و توجه به نیازهاي ایشان در محیط بیمارستان و خارج از آن است.

وظیفه کادر IPD همراهی بیمار تا آخرین روز ترخیص (آخرین لحظات درمان) است بطوری که بیمار بین الملل در مراجعات  درمانی بعدی در آینده چه برای خود و چه برای بستگانش بتواند به راحتی و با اطمینان به بیمارستان مراجعه کند.

ضمنا تیم IPD پس از ترخیص بیمار وظیفه فالو آپ و پیگیری بیمار به صورت مستمر را برعهده دارد.

از مهمترین مزایای وجود این دپارتمان می توان به بالا رفتن سطح کیفی و کمی ارائه خدمات درمانی و ارز آوری برای کشور و... اشاره نمود.

اقدامات انجام شده برای بیماران IPD

تخصیص اتاقی مجزا (VIP) با کلیه ی امکانات رفاهی، درمانی و خدماتی

کلیه اتاق ها دارای امکاناتی مانند: تخت های الکترونیکی، کاناپه تخت خواب شو، یخچال، تلویزیون هایIPTV و WIFIرایگان کمد، وجود خط مستقیم تلفن، زنگ احضار پرستار، بستۀ رفاهی شامل لباس، دمپایی، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان و... می باشد که می تواند مورد استفاده بیماران و همراهان قرار گیرد و همراه با سرویس های بهداشتی اختصاصی و حمام تمیز که سه بار در طول روز توسط خدمات ویژه نظافت می شود.طراحی منحصر بفرد و هتلینگ ویژه و مناسب جهت رفاه حال مراجعین از بارزترین ویژگی های این بخش ها می باشد.

ضمن اینکه هر اتاق با نقاشی های دیواری کار اساتید نقاشی جهت آرامش بیشتر بیمار تزیین شده، حسن خلق پرسنل بیمارستان، پیشرفته ترین تجهیزات و مجرب ترین پزشکان کمک می کنند بیمار به اندازه یک هتل پنج ستاره احساس راحتی داشته و نگرانی در مورد بیماریش نداشته باشد.

در صورت درخواست و نیاز همراهان، هماهنگی با بهترین هتل‌های سطح کاشان صورت می گیرد.

اشکال یابی جوملا

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده